torstai 7. elokuuta 2008

Piupau.

Huomhuom. (Katsokaa otsikko) NÄIN TEHDÄÄN OTSIKKO KUN EI KEKSI MITÄÄN. :D
Eilen ostelin hamahelmiä. Mistä te yleensä ostatte helmenne ? Minä ostin Tiimarista ja yksi hamahelmi moniväri pullo maksoi 5.50e. ja ostin myös 2 alustaa jotka olivat 0.90e/kpl.
Aloin myös lajittelemaan taas niitä. Kauhean suuri homma siinä on kyllä, mutta paljon helpompaa on, kun ne on lajiteltu. Tänään heräsin niin laiskana, etten olisi jaksanut tehdä mitään. Raahauduin vain koneelle ja siinä on sitä koko aamu tullut oltua. Olen myös räpsinyt kuvia. Tottakai, kun joku voi mennä pieleen, kaikki menee pieleen. En minä jaksanut tänään edes valita oikein asua, kun kokopäivä tulee kotona oltua tänään.
Olen jo pitkään ollut laukkufriikki ja ostelen kaikenmoisia laukkuja. Nyt kuitenkin siivoilin laukku kokoelmaani ja päätin heittää noin puolet pois, sillä en ole käyttänyt niitä kertaakaan ja kirpputorilla voin saada rahat laukuista ja ostaa rahoilla uusia kivempia laukkuja, joita käytän. :)

Näytän nyt myös muutamia asuja, joita minä haluaisin. Punainen mekko. Ehkä vähän tähän tyyliin.

Kultaisella pannalla olisi käyttöä. Ihan perus panta.

Leopardi korkkarit.

Vaaleansiniset korkkarit.

Vaaleanvihreä / lime laukku.

Chanelin jäätelöä. Aww<3

-at

3 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Oi mikä mekko!<3 Minäkin huolisin tuon.:)

at kirjoitti...

Hah. Niimpä. Mutta mistäs niitä löytyykään : ( !?

Sandra kirjoitti...

Kiva Chanel-jätskiä? :D En oo kyl ennen törmänny :D